Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

ایمپلنت فوری ارزان در تهران

5 نکته درباره ایمپلنت فوری ارزان که نمی دانستید!

همه چیز درباره ایمپلنت فوری ارزان

ایمپلنت فوری ارزان، احتمالاً اولین گزینه‌ای است که پس از از دست رفتن یک دندان به فکر آن خواهیم افتاد. ایمپلنت، یک روش جایگزینی نوین دندان از دست رفته است که در یک دهۀ گذشته طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده. ایمپلنت دندان، یک روش زمان‌بر و پر هزینه است. برای ایمپلنت هر دندان شما باید تا حدود یک سال زمان و میلیونها هزینه در نظر بگیرید. به همین علت، اکثر افراد به دنبال ایمپلنت فوری ارزان هستند تا بتوانند به بهترین شکل دندان از دست رفته خود را جایگزین کنند. در این مقاله سعی داریم تا هر آنچه لازم است در مورد ایمپلنت فوری ارزان بدانید را در اختیارتان قرار دهیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

ایمپلنت فوری و یک روزه چیست و چه کاربری دارد؟

همانطور که در ابتدای صحبتمان نیز اشاره کردیم، ایمپلنت، یک روش گران قیمت و زمانبر است. در ایمپلنت دندان، یک پایه که به طور معمول از جنس تیتانیوم ساخته می‌شود بر روی استخوان فک جای گذاری می‌شود. این ریشۀ جدید باید مدت زمانی بدون ورود هیچ فشاری در جای خود باقی بماند تا محکم شده و بتوانند استحکام خود را به دست آورند.

باید بگوییم که کیفیت نهایی ایمپلنت دندان شما به کیفیت و جای گیری صحیح همین ریشه بستگی دارد. در این مدت زمان، هیچ گونه فشاری نباید به لثه شما وارد شود. نگهداری از ریشۀ جدید دندان به عهدۀ بیمار است و در دندانهای انتهایی می‌تواند امکان پذیر باشد. اما برای دندانهای پیشین چطور؟ قطعاً جای خالی دندانهای پیشین در ظاهر فرد و اعتماد به نس او تاثیر منفی بسیار زیادی خواهد داشت. اینجاست که استفاده از ایمپلنت فوری ارزان کاربرد خواهد داشت.

برای آشنایی بیشتر با این موضوع، مقاله‌ی ایمپلنت فوری و یک روزه دندان چیست؟ را مطالعه نمایید. 🙂 )

ایمپلنت فوری ارزان در تهران

ایمپلنت فوری برای چه کسانی کاربرد دارد؟

ایمپلنت فوری ارزان، یک روکش موقت است که به طور معمول از جنس پلاستیک و در ابعادی کوچکتر از دندانهای عادی ساخته می‌شود. ایمپلنت فوری ارزان تنها نقش حفظ ظاهر را برای دندان ایفا می‌کند. بنابراین در زمان مشخص شده توسط دندانپزشک، باید برای قرار گرفتن روکش اصلی به دندانپزشک مراجعه نمایید. این مسئله، اولین نکته مهم در مورد ایمپلنت فوری ارزان است.


دومین مسئله، بررسی تراکم استخوان فک شما برای قرار دادن ایمپلنت فوری است. تشخیص این مسئله بر عهدۀ دندانپزشک شما خواهد بود. بنابراین فراموش نکنید که بهره گرفتن از ایمپلنت فوری برای همه مناسب نخواهد بود.
سومین نکته، توجه بر کیفیت ایمپلنتی است که برای شما استفاده خواهد شد. درست که رسیدن به یک ایمپلنت فوری ارزان مهم است، اما فراموش نکنید که قیمت و کیفیت در کنار هم معنا پیدا خواهند کرد. پیش از مراجعه به دندانپزشک، حتماً در مورد برند ایمپلنت مورد استفاده وی تحقیق کنید.


نکتۀ چهارم، مراجعۀ به موقع به دندانپزشک برای ایمپنت کردن دندان است. زمانی که دندان اصلی از بین رفته و یا کشیده می‌شود، به مرور زمان لثۀ شما تحلیل خواهد رفت. این مسئله، جدای از تاثیری که بر روی ظاهر نهایی دندان خواهد داشت، فرایند ایمپلنت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.


نکته پنجم که به عنوان مهم‌ترین مسئله در ایمپلنت فوری ارزان محسوب می‌شود، انتخاب دندانپزشک است. دندانپزشک شما مهمترین نقش در رسیدن به نتیجۀ مطلوب را ایفا خواهد کرد. در صورتی که دندانپزشک از تبحر و دانش کافی برخوردار نباشد، بهترین متریال ایمپلنت هم نمی‌تواند تاثیر نهایی خوبی داشته باشد.

بهترین ایمپلنت فوری ارزان در تهران کجاست؟

همانطور که بررسی نکات مهم ایمپلنت فوری ارزان گفتیم، نقش تبحر و دانش دندانپزشک اصلی‌ترین نقش در رسیدن به یک نتیجۀ مطلوب خواهد بود. بنابراین بهتر است پیش از آنکه هرگونه اقدامی در جهت ایمپلنت دندان‌های خود کنید، در مورد دندانپزشک به خوبی تحقیق نمایید. می‌توانید به یک مطب دندانپزشکی مراجعه کنید و یا یک کلینیک را برای انجام ایمپلنت فوری ارزان انتخاب کنید. پیشنهاد ما انتخاب کلینیک دندانپزشکی پاستور برای انجام ایمپلنت فوری ارزان است؛ اما چرا؟

چرا مراجعه به یک کلینیک دندانپزشکی گزینۀ بهتری است؟

یک کلینیک دندانپزشکی معتبر مانند کلینیک دندان پاستور در تهران، انتخاب بسیار بهتری برای ایمپلنت فوری ارزان دندان است. دلیل این مسئله وجود دندانپزشکان متبحر و با تجربه است. علاوه بر این، با مراجعه به یک کلینیک دندانپزشکی می‌توانید تمامی خدمات دندانپزشکی مورد نیاز خود را در همان کلینیک انجام دهید. برای کسب اطلاعات کاملتر می‌توانید به سایت کلینیک پاستور مراجعه نمایید. با کلینیک پاستور، تجربه‌ای فوق العاده برای ایمپلنت فوری ارزان خواهید داشت.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.