Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

ایمپلنت فوری و یک روزه دندان جلود در تهران

ایمپلنت فوری و یک روزه دندان جلو و نکات پزشکی بسیار مهم

بررسی مراحل و کیفیت ایمپلنت فوری دندان جلو

زیبا بودن و سالم بودن دندانها در افزایش سطح کیفی زندگی افراد می‌تواند نقش بسیار تاثیرگذاری را ایفا کند. همۀ ما می‌دانیم که دندان درد می‌تواند چه اثرات مخربی در زندگی روزمرۀ ما داشته باشد. اما گاهی از اهمیت داشتن دندانهای زیبا و یک دست غافل می‌شویم.

البته اهمیت یک دست و ردیف بودن دنداها در چند سال گذشته بسیار بیشتر شده است. زمانی که یک دندان به هر دلیلی از دست می‌رود، باید به سرعت در جهت جایگزین کردن آن اقدام نمود. این مسئله، زمانی که صحبت از دندان جلو باشد، از اهمیت دو چندان برخوردار خواهد شد. ایمپلنت فوری دندان، یکی از روشهای راجی و سریع است که به جهت جایگزینی دندانهای از دست رفته، انتخاب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد ایمپلنت فوری دندان جلو، به سوالات زیر پاسخ کاملی دهیم:

  • ایمپلنت فوری ویک روزه چیست؟
  • انتخاب ایمپلنت یک روزه دندان جلو چه اهمیتی دارد؟
  • آیا ایمپلنت فوری با لیزر انجام می‌شود؟
  • عوارض و معایب ایمپلنت دندان یک روزه و فوری چیست؟
  • آیا روش ایمپلنت یک روزه دندان جلو را می‌توان برای همه استفاده کرد؟
  • قیمت ایمپلنت لیزری دندان جلو چقدر است؟
  • بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران کیست؟

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا همه چیز در مورد ایمپلنت فوری دندان جلو را برایتان بازگو نماییم.

ایمپلنت فوری و یک روزه دندان جلود در تهران

ایمپلنت فوری و یک روزه چیست؟

ایمپلنت فوری همان روش ایمپلنت دندان است که از گذشته انجام می‌شده اما به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته به جهت انجام جراحی لثه و جای گذاری پین، نیاز به ایجاد برش با عمق بسیاری کمتری بوده و در نتیجه بسیار سریع‌تر از آنچه انتظارش را دارید، ایمپلنت دندان های شما به نتیجه نهایی خواهد رسید.

ایمپلنت فوری دندان جلو

ایمپلنت فوری دندان جلو دارای اهمیتی دو چندان است. چرا که به دلیل نمایان بودن دندانهای جلو در هنگام مکالمه، خندیدن، غذا خوردن و غیره و تاثیر آن بر میزان اعتماد به نفس فرد، مهم است که نتیجه گیری به سرعت انجام شده و دندان از دست رفته جایگزین گردد.

ایمپلنت فوری و یک روزه با لیزر و دستگاه‌های مدرن

جراحی ایمپلنت فوری با لیزر انجام می‌شود. به همین ترتیب درد و خون ریزی حاصل از جراحی در این روش کاشت دندان بسیار کمتر از آن میزانی است که تصورش را خواهید داشت. علاوه بر این، به دلیل ایجاد برش کمتر در لثه، پین ایمپلنت با سرعت بیشتری در جای خود مستحکم شده و آماده برای قرارگیری روکش دندان خواهد شد.

معایب ایمپلنت دندان یک روزه و فوری

می‌توانیم بگوییم در بررسی عوارض و معایب ایمپلنت فوری، با هیچ موردی روبه‌رو نخواهیم شد اگر در انتخاب دندانپزشک خود با حساسیت بیشتری اقدام نمایید.

در واقع به نوعی از نظر پزشکی، ایمپلنت فوری، با وجود دندانپزشکان متخصص و مراقبت‌های اصولی بیمار، هیچ گونه آسیب و مشکلی برای سلامت و بهداشت دهان شما به وجود نمی‌آورد. درواقع ایمپلنت یکروزه و سریع دندان راهی برای خلاصی یافتن بیمار از دردهای طاقت فرسا می‌باشد.

ایمپلنت فوری دندان جلو چگونه انجام می‌شود؟

ایمپلنت فوری دندان جلو، درست همانند دیگر روشهای ایمپلنت در پنج مرحله انجام می‌شود:

  • بررسی فک و لثه توسط پزشک متخصص
  • جایگذاری پین
  • ساخت روکش اختصاصی
  • قرار روکش دندان بر روی پین
  • بررسی نهایی فک و لثه

تنها تفاوت ایمپلنت فوری دندان جلو، در روش جراحی و مدت زمان پایان روند ایمپلنت دندان خواهد بود.

آیا ایمپلنت فوری دندان جلو برای همه امکان پذیر است؟

خیر، برای آنکه بتوانید از روش ایمپلنت فوری دندان جلو، باید فک و لثه‌های کاملاً آماداه و مستحکم داشته باشید. در غیر این صورت استفاده از روش ایمپلنت فوری برای شما امکان پذیر نخواهد بود. پاسخ این سوال که آیا ایمپلنت فوری دندان جلو برای شما امکان پذیر خواهد بود یا خیر، کاملاً بستگی به نظر دندانپزشک شما خواهد داشت.

هزینه‌‌ و قیمت ایمپلنت فوری و یک روزه

در مقایسه با دیگر انواع ایمپلنت، قیمت ایمپلنت فوری بیشتر خواهد بود. علت این مسئله، تخصص مورد نیاز دندانپزشک و تجهیزاتی است که برای انجام ایمپلنت فوری دندان جلو نیاز به وجود آنها خواهد بود.

بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران

بدون شک، دندانپزشکان حازق و مجرب کلینیک دندانپزشکی پاستور بهترین دکترهای ایمپلنت فوری در تهران هستند. علت این مسئله، تخصص بالای دندانپزشکان این مجموعه و همچنین مجهز بودن کلینیک دندانپزشکی پاستور به تجهیزات به روز مطابق با استانداردهای جهانی است.

برای انجام ایمپلنت فوری و یکروزه دندان جلو و یا دریافت دیگر خدمات دندانپزشکی درجه یک با بهترین قیمت، پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر اقدامی، سری به سایت کلینیک دندانپزشکی پاستور زده و یا از طریق شماره‌های تماس با مطب تماس حاصل فرمایید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.