Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

ایمپلنت دندان جلو

همه چیز درباره ایمپلنت دندان جلو که باید بدانید

بررسی کامل ایمپلنت دندان جلو

دندان‌های جلویی بر حرف زدن و نحوۀ ادای درست کلمات، غذا خوردن و میزان اعتماد به نفس شما، تاثیر شگفت انگیزی خواهند داشت. این دندان‌ها که می‌توانند ظاهر شما را تحت شعاع بودن یا نبودن خود قرار دهند، به دلایل گوناگونی ممکن است از بین روند.

مهم‌ترین عاملی که سبب از دست دادن دندانهای جلویی می‌شود، ورود ضربه به آن‌ها است. یکی از روش‌های متداول و بسیار تاثیرگذار برای جایگزینی این دندان‌ها، ایمپلنت دندان جلو است. در ادامۀ صحبتمان در این مقاله، به بررسی هر آنچه باید در مورد ایمپلنت دندان جلو بدانید؛ می‌پردازیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

چرا ایمپلنت دندان جلو مهم است؟

در ابتدای صحبتمان در مورد تاثیر دندانهای جلویی بر زیبایی ظاهری به طور کامل توضیح دادیم که چقدر بودن یا نبودن این دندان‌ها می‌تواند برای فرد تاثیر گذار باشد. در صورت نبودن دندان جلو، ادای درست کلمات بسیار سخت خواهد بود.

بنابراین این دندانها به ما در صحبت کردن نیز کمک خواهند کرد. مسئلۀ دومی که در صورت نبود دندان جلو با آن روبه‌رو خواهید شد، غذا خوردن است! درست است که اصل عمل جویدن و له کردن غذا، توسط دندان‌های عقبی انجام می‌شود؛ اما این دندان‌های جلویی ما هستند که در ابتدا وظیفۀ تکه تکه کردن غذاها را بر عهده خواهند داشت.


از تمام این‌ها که بگذریم، مسئلۀ تحلیل رفتن استخوان فک دندان‌های جلویی است که پس از مدت بسیار کوتاهی بعد از فقدان دندان شروع خواهد شد. بنابراین به محض از دست رفتن دندان جلو بهتر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جهت جایگزینی آن‌ها اقدام کنید. سریع‌ترین، مداوم‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین روش جایگزینی این دندان‌ها، ایمپلنت دندان جلو است.

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت ایمپلنت دندان جلو

ایمپلنت دندان جلو هرچه طبیعی‌تر باشد بهتر است. هرچه مهارت پزشک شما در انجام روند درمان بیشتر باشد، تشخیص ایمپلنت بودن دندان‌ها پس از پایان فرایند درمان سخت‌تر خواهد بود. عوامل تاثیرگذاری که یک ایمپلنت خوب را از یک نوع بی‌کیفیت آن جدا می‌کنند عبارتند از:

  • زمان
  • اقدام سریع و پیوند استخوان برای جلوگیری از تحلیل بیشتر فک
  • مواد اولیۀ مورد استفاده جهت انجام ایمپلنت دندان جلو
  • تجهیزات دندانپزشکی مورد استفاده جهت انجام جراحی‌های مربوطه
  • مهارت دندانپزشک
    و موارد دخیل دیگر
ایمپلنت دندان جلو

علت اهمیت زمان در ایمپلنت دندان جلو

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در موفقیت ایمپلنت دندان جلو، زمان است. فک جلویی، خصوصاً فک بالایی، بلافاصله پس از دست دادن دندان شروغ به تحلیل رفتن می‌کند. این تحلیل باعث خواهد شد که در صورت عدم اقدام به موقع جهت انجام ایمپلنت دندان جلو، دندانپزشک مجبور به کاشت پین در فضایی بالاتر از دیگر دندان‌ها شود.

این امر، زیبایی ظاهر دندان‌های شما را از بین برده و حالتی غیر طبیعی به آن ببخشد. به همین دلیل بسیار مهم است که در مدت زمان کوتاهی پس از دست دادن دندان‌ها به دندانپزشک مراجعه کنید. دندانپزشک شما برای جلوگیری از روند تحلیل استخوان فک، در صورت نیاز اقدام به پیوند استخوان می‌کند تا بتواند تراکم استخوان را برای انجام پیوند پین‌ها حفظ نماید.

کجا ایمپلنت کنیم مهم‌تر است!

اینکه کجا ایمپلنت کنید از کل فرایند ایمپلنت دندان جلو مهم‌تر است. این مهارت دندانپزشک است که خوب یا بد بودن و مدت زمان ماندگاری ایمپلنت دندان شما را مشخص خواهد کرد. مهارت دندانپزشک شما است که مشخص خواهد کرد ایمپلنت شما ظاهری طبیعی داشته باشد و یا به محض لبخند زدنتان خود را نمایان کند. بنابراین، پیش از هر اقدامی، در جهت یافتن بهترین دندانپزشک ایمپلنت دندان جلو، به میزان کافی تحقیق کنید.

ما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت هرگونه خدماتی، به جای حضور در یک مطب دندانپزشکی، به کلینیک مراجعه کنید. چرا که کلینیک شامل متخصصان بیشتری بوده و می‌تواند سرعت دریافت خدمات را برای شما بیشتر نماید.

کلینیک پاستور، بهترین انتخاب برای همه!

برای پیدا کردن بهترین دندانپزشکان و متخصصان حوزه ایمپلنت، پیشنهاد می‌یم تا سری به سایت کلینیک پاستور بزنید. این مجموعه با کادر مجرب خود که از دندانپزشکان باتجربه و اساتید دانشگاهی تشکیل شده و همچنین با بهره گیری از بروزترین تجهیزات دندانپزشکی و مواد اولیۀ درجه یک، بهترین کیفیت را برای ایمپلنت دندان جلو در اختیار شما قرار خواهد داد. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس و یا مراجعه به سایت کلینیک پاستور با مجموعه در ارتباط باشید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.