Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

لبخند و مدل دندان هالیوودی چیست

لبخند و مدل دندان هالیوودی چیست؟ هر آنچه که باید بدانید

معرفی مدل دندان هالیوودی

مدل دندان هالیوودی، سبکی از دندان است که ابتدا در زمان گذشته و در فیلم‌های هالیوودی ایجاد شد. دندان هالیوودی، یک قالب مجزا بود که بر روی دندان بازیگر در هنگام فیلمبرداری قرار می‌گرفت. این دندان ظاهری پس از مدتی از روی دندان جدا میشد. اصلاح لبخند و ساخت دندان هالیوودی، چند سالی است که در میان بازیگران هالیوودی باب شده است.

چرا که داشتن دندان‌های زیبا، یکی از مهمترین معیارها برای بازیگران است. در چند سال گذشته، بسیاری از مردم عادی نیز به داشتن مدل دندان هالیوودی علاقه مند شدند. در این مقاله سعی داریم تا به طور کامل برایتان توضیح دهیم مدل دندان هالیوودی چیست و چطور می‌توان دندان هایی هالیوودی داشت؟ با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

مدل دندان هالیوودی چیست؟

مدل دندان هالیوودی، دندانهایی سالم، یکدست، سفید و ردیف است که در هنگام خندیدن به زیبایی چشم را می‌نوازند. همانطور که از نام این مدل دندان برداشت می‌شود، از دندان‌های بازیگران هالیوودی الگو برداری شده است. مدل دندان هالیوودی به شما این امکان را خواهد داد تا با اعتماد به نفس بیشتری بخندید. لبخند شما، یکی از مهمترین معیارها در زیبایی چهره شماست. بنابراین با داشتن مدل دندان هالیوودی می‌توانید زیبایی دندان خود را دو چندان کنید.

چطور می‌توانم مدل دندان و یک لبخند هالیوودی داشته باشم؟

برای داشتن مدل دندان هالیوودی، کافی است تا به یک دندانپزشک با تجربه مراجعه کنید تا به دو روش کامپوزیت و یا لمینت دندان، مدل دندان هالیوودی را برای شما بسازد. هر دو روش نامبرده برای داشتن مدل دندان هالیوودی امکان پذیر است اما یکی طبیعی تر و دیگری ارزانتر است. شما می‌توانید بسته به انتخاب خود و مشورت با دندانپزشک بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

لبخند و مدل دندان هالیوودی چیست

1. کامپوزیت دندان

در روش کامپوزیت دندان برای ساختن مدل دندان هالیوودی، یک کامپوزیت خارجی ساخته شده و به دندان شما خواهد چسبید. این کامپوزیت قابلیت جدا شدن از دندان را داشته، ضخیم‌تر است و در عین حال که میزان طبیعی بودن آن مانند لمینت نیست اما ارزان‌تر است. نگهداری از کامپوزیت مدل دندان هالیوودی کمی سخت بوده و پس از قرار گرفتن آن بر روی دندانتان باید بسیار بیشتر از قبل مراقب دندانهای خود باشید.

2. لمینت دندان

دومین روش که دائمی، طبیعی‌تر و در مقابل بسیار گرانتر است، لمینت دندان به مدل دندان هالیوودی است. در این روش، مقداری از دندان اصلی تراشیده می‌شود تا مواد لمینت با حالتی طبیعیتر بر روی دندان بنشینند. نگهداری از دندان لمینت نیز کمی سخت است و باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

دندانپزشک، چه نقشی در اصلاح لبخند برای مدل دندان هالیوودی دارد؟

دندانپزشک شما، مهم ترین نقش برای ساختن مدل دندان هالیوودی را بر عهده دارد. این مهارت دندانپزشک است که میزان موفقیت کار را تعیین خواهد کرد. تمامی خدمات دندانپزشکی از پر کردن دندان تا جراحی فک، اولاً توسط متخصص همان حوزه باید انجام شود و دوماً در صورت نبود مهارت کافی، نتیجه خوبی نخواهد داشت. بنابراین اگر قصد دارید تا مدل دندان هالیوودی داشته باشید، حتماً به یک دندانپزشک یا کلینیک دندانپزشک معتبر مراجعه نمایید.

بهترین کلینیک دندان پزشکی کامپوزیت و ایمپلنت در تهران کجاست؟

برای انتخاب کلینیک دندانپزشکی که قرار است مدل دندان هالیوودی را برای شما ایجاد کند، به چند مورد بسیار مهم توجه کنید. همانطور که در پاراگراف قبل نیز گفتیم، مهم‌ترین مسئله در دندانپزشکی، میزان مهارت و تجربه دندانپزشک شما است. در اصلاح لبخند به شکل مدل دندان هالیوودی نیز، دندانپزشک شما نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

دومین عامل مهم، تجهیزات کلینیکی است که به آن مراجعه می‌کنید. تجهیزات به روز در نتیجه گیری نهای تاثیر شگرفی خواهند گذاشت. مواد اولیه مورد استفاده توسط دندانپزشک نیز بسیار موثر خواهد بود. به این ترتیب برای ساخت دندانها به شکل مدل دندان هالیوودی به کلینیکی مراجعه کنید که از مواد اولیه درجه یک استفاده نماید.

پاستور، بهترین کلینیک دندانپزشکی برای ساخت مدل دندان هالیوودی در تهران

کلینیک دندانپزشکی پاستور، بهترین جایی است که می‌توانید برای داشتن مدل دندان هالیوودی به آن مراجعه نمایید. این مجموعه شمال کادری از دندانپزشکان با تجربه، مجرب و اساتید دانشگاهی است که با تجربه و علم خود می‌توانند زیباترین لبخند را برای شما بسازند.

مرکز دندان پزشکی پاستور مجموعه‌ای مجهز به تجهیزات روز دنیا است که با استفاده از بهترین مواد اولیه اقدام به خدمات رسانی به مشتریان خود می‌نماید. شما نیز می‌توانید برای داشتن مدل دندان هالیوودی به کلینیک پاستور مراجعه نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، تعیین وقت اینترنتی و برقراری ارتباط مستقیم با پزشکان می‌توانید به سایت کلینیک پاستور مراجعه نموده و یا از طریق شماره‌های تماس با کارشناسان تلفنی در ارتباط باشید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.