Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

مشاوره آنلاین و تلفنی رایگان برای خدمات دندانپزشکی در تهران

مشاوره آنلاین و تلفنی رایگان برای خدمات دندانپزشکی در تهران

مشاوره انلاین و رایگان برای کامپوزیت دندان در تهران

مشاوره کامپوزیت دندان یکی از اقدامات مهم قبل از کامپوزیت است. کامپوزیت راه حلی برای رفع آسیب‌های جزیی و یا شکاف در دندان‌ها است. زمانی که به عنوان یک درمان زیبایی انتخاب می‌شود، باید قبل از آن حتما مشاوره کامپوزیت دندان را از دندانپزشک متخصص و حرفه‌ای دریافت کنید.


کامپوزیت برای پر کردن شکستگی، ترک خوردگی و یا شکاف میان دندان‌ها و یا رفع تغییر رنگ دندان کاربرد دارد. یک رزین کامپوزیت به دندان چسبانده شده تا ظاهر اولیه آن بازیابی شود. به طوریکه زمانی که نگاه می‌کنید، مانند بخشی از دندان طبیعی به نظر می‌رسد.
کامپوزیت به شما کمک می‌کند تا لبخندی زیباتر داشته باشید. اما برای انتخاب بهترین گزینه نباید از اهمیت مشاوره تلفنی و یا آنلاین برای کامپوزیت دندان غافل شوید.

مشاوره آنلاین و تلفنی رایگان برای خدمات دندانپزشکی در تهران

مختصری از مزایای کامپوزیت دندان

کامپوزیت تنها در یک جلسه و با یک بار مراجعه قابل انجام است. این روش یکی از سریع‌ترین و موثرترین روش‌های رفع مشکلات زیبایی دندان است.
کامپوزیت به محض اینکه در برابر اشعه ماورا بنفش قرار بگیرد، سخت می‌شود و دندانی به وجود می‌آید که می‌تواند به راحتی گاز بگیرد بدون آنکه بشکند و یا بیفتد.


کامپوزیت یک روش غیرتهاجمی است. در این روش بخشی از دندان تراشیده شده و کامپوزیت بر روی آن قرار می‌گیرد. سطح دندان باید زبر باشد تا به راحتی به کامپوزیت بچسبد. البته در برخی روش‌های دیگر بدون نیاز به تراشیدگی این روکش‌ها نصب می‌شوند.


استفاده از این روش، به سرعت لبخند شما را بهبود بخشیده و کمترین آسیب را به دندان شما وارد می‌کند.
کامپوزیت یه روش زیبایی مقرون بصرفه ست. علاوه بر این در یک جلسه انجام شده و غیرتهاجمی است. شما می‌توانید با مسواک زدن و رعایت بهداشت دهان و دندان‌، تا مدت‌ها آن را در دهان خود حفظ کنید.

مشاوره آنلاین کامپوزیت دندان از نظر متخصصان کلینیک دندانپزشکی پاستور

می‌خواهید یک یا چند ترمیم کامپوزیت انجام دهید، در اینجا چند نکته مفید برای حفظ آنها و بقیه دندان‌هایتان در شرایط مطلوب وجود دارد:

1-عادات بهداشتی دهان و دندان را به طور کامل انجام دهید. تا حد زیادی طول عمر کامپوزیت شما به همان عادت‌های اساسی دندان‌های شما بستگی دارد، زیرا این پرکردن به سلامت باقی مانده دندانی که به آن چسبیده است وابسته است. با دو بار مسواک زدن در روز و استفاده منظم از نخ دندان از پوسیدگی و تجمع باکتری‌ها جلوگیری کنید.


2-از تغییر رنگ اجتناب کنید. کامپوزیت شما به گونه‌ای ساخته شده است که با رنگ دندان شما مطابقت داشته باشد، اما ممکن است پس از کاشت لکه دار شده و یا تغییر رنگ دهد. از مصرف بیش از حد غذاها و نوشیدنی‌های پررنگ مانند نوشابه‌های تیره خودداری کنید.


3-از دندان‌های خود محافظت کنید. اگر در فعالیت‌هایی حضور دارید که می‌تواند به دندان‌های شما آسیب می‌رساند، از محافظ دهان استفاده کنید. همچنین از عاداتی که به دندان آسیب می‌زند مانند جویدن یخ خودداری کنید. اگر عادت به فشردن دندان‌های خود دارید، با دندانپزشک خود در مورد راه حل‌های احتمالی صحبت کنید.


4-به معاینات منظم ادامه دهید. با مراجعه منظم به دندانپزشک خود، می‌توانید مطمئن شوید که ترمیم کامپوزیت شما هنوز در شرایط خوبی است و هر گونه مشکلی را در روزهای نخست تشخیص دهید. دندانپزشک شما همچنین می‌تواند به شما کمک کند از نیاز به کارهای ترمیمی بیشتر اجتناب کنید.


5-کامپوزیت نوعی روکش دندان است که می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند. این روش در مقایسه با دیگر روش‌های زیبایی دندان هزینه مناسب‌تری دارد. غیر تهاجمی است و در یک جلسه انجام می‌شود. انجام مشاوره دندان قبل از کامپوزیت لازم است تا بهترین درمان برای شما انتخاب شود. پزشک شما را راهنمایی می‌کند که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

باندینگ با روکش‌های سنتی دندان متفاوت است. مهمترین تفاوت آن‌ها این است که مشکلات کوچک‌تر را در تعداد کمی از دندان‌ها برطرف می‌کنند. این روش درمانی باید توسط پزشک متخصص و حرفه‌ای انجام گیرد.

مرکز دندان پزشکی پاستور و مشاوره‌ی آنلاین و تلفنی رایگان درمانی

در این مقاله به بررسی مشاوره تلفنی و یا انلاین به صورت رایگان برای کامپوزیت دندان در تهران و یا خدمات دندانپزشکی پرداختیم. کلینیک دندانپزشکی پاستور با بهره مندی از همکاری متخصصان مجرب و اساتید دانشگاهی و تجهیزات مدرن و تکنولوژی نوین دندانپزشکی فعالیت خود را آغاز نموده است و در محیطی مناسب و در خور شأن شما عزیزان پذیرای شما می‌باشد.  برای دریافت اطلاعات کامل‌تر درباره کامپوزیت می‌توانید به سایت کلینیک پاستور مراجعه نمایید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.