Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران کیست؟

معرفی بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

ایمپلنت کردن دندان یکی از رایج‌ترین و بهترین روش‌های جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته است. پروسۀ ایمپلنت نمودن دندان‌ها به طور معمول، پروسه‌ای طولانی است که ممکن است برای دندان‌های جلویی با تاثیر بالا بر ظاهر و اعتماد به نفس فرد می‌تواند سخت و غیر قابل پذیرش باشد.

به همین علت بود که ایمپلنت فوری ایجاد شد. ایمپلنت فوری به صورتی است که تنها در یک جلسه، جایگزین ظاهری برای دندان گذاشته خواهد شد. این روش متداول باید توسط پزشکی متخصص و باتجربه انجام شود. کوچک‌ترین اشتباهی در روند انجام ایمپلنت فوری دندان‌ها می‌تواند نتیجۀ نهایی را تحت تاثیر قرار دهد.

به همین علت است که باید در انتخاب پزشک خود جهت انجام ایمپلنت فوری، حساسیت ویژه‌ای داشته باشید. اگر در تهران هستید و به دنبال بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران هستید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید تا بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران را به شما معرفی کنیم.

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران کجاست؟

همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره کردیم، بسیار اهمیت دارد که شما برای جایگزینی دندان‌های از رفتۀ خود، بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران یا هر شهر دیگر را انتخاب نمایید. چرا انتخاب پزشک در ایمپلنت فوری به این میزان دارای اهمیت است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، بهتر است کمی بیشتر با ایمپلنت فوری آشنا شویم.

ایمپلنت فوری چیست؟

در ابتدای صحبتمان اشاره نمودیم که ایمپلنت دندان‌ها، روشی زمان‌بر است. مراحل ایمپلنت به این صورت است که ابتدا پین‌هایی داخل استخوان فک کار گذاشته می‌شوند. این پین‌ها که عموماً از جنس تیتانیوم ساخته می‌شوند، ایفای نقش ریشۀ دندان‌ها را بر عهده می‌گیرند.

جوش خوردن و جای گیری پین‌ها به عنوان پایۀ دندان، از مهم‌ترین مراحل ایمپلنت محسوب می‌شود. این مرحله به چند ماه زمان نیاز خواهد داشت تا بتوان روکش را روی آن جای گذاری کرد. زمانی که تراکم استخوان فک به اندازۀ قابل قبولی باشد تا بتواند پروتز را روی آن نصب کرد، نیازی به چند ماه زمان برای جا افتادن پین‌ها وجود نخواهد داشت. در این صورت می‌توان از ایمپلنت فوری به صورت موقت استفاده نمود تا ظاهر دندان شکل بگیرد.

ایمپلنت موقت، سبک بوده و عموماً از جنس پلاستیک ساخته می‌شود. این نوع ایمپلنت، باید کوتاه‌تر از دیگر دندان‌ها باشد تا هیچ‌گونه فشاری به پین‌ها و استخوان فک وارد نکند. ورود هرگونه فشار به پایۀ ایمپلنت می‌تواند از جای گیری پایه چلوگیری نمایید. به همین علت است که انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران یا هر کجای جهان حائز اهمیت است.

(برای آشنایی بیشتر با ایمپلنت یک روزه ما به شما خواندن مقاله‌ی ایمپلنت فوری دندان چیست؟ آیا ایمپلنت یک روزه خوبه یا نه؟ را پیشنهاد می‌کنیم. 🙂 )

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران

ویژگی‌های بهترین دکتر ایمپلنت فوری

متوجه شدیم انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران و یا در شهرهای دیگر بسیار مهم است. اما ویژگی‌های بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران چیست؟

یک پزشک خوب باید بتواند بر اساس سنجش تراکم استخوان فک شما تصمیم درستی در مورد ایمپلنت فوری بگیرد. قالب گیری در ایمپلنت فوری بسیار مهم خواهد بود. به طور کلی، با توجه به حساسیت کل مراحل ایمپلنت دندان، انتخاب پزشک دارای تخصص و تجربۀ کافی دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد.

بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران را در کلینیک پاستور بیابید!

در کلینیک دندانپزشکی پاستور می‌توانید بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران را بیابید. این کلینیک که در مرکز شهر تهران واقع شده است شامل کادری مجرب از متخصصان و اساتید دانشگاهی است که با بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی اقدام به انجام ایمپلنت فوری و خدمات دیگری مانند ارتودنسی و موارد دیگر می‌نماید.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی پاستور خدمات خود را با استفاده از بهترین مواد دندانپزشکی انجام می‌دهد. ایمپلنت، ارتودنسی، جراحی فک و صورت، لمینیت دندان و غیره تنها گوشه‌ای خدمات این مجموعه است که به صورت تضمینی و همراه با گارانتی در اختیار بیماران قرار داده خواهد شد.

یکی دیگر از خدمات این مجموعه، دندانپزشکی کودک است که به صورت تخصصی انجام می‎‌شود. با وجود کادر مجرب از بهترین پزشکان، بدون شک می‌توانید بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران را در این کلینیک تخصصی بیابید. برای کسب اطلاعات کامل‌تر، تعیین وقت و دیگر موارد مشابه، می‌توانید به سایت کلینیک پاستور مراجعه نموده و یا از طریق شماره‌های تماس با کلینیک تماس حاصل فرمایید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.