Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

بهترین کلینیک دندانپزشکی در بلوار کشاورز تهران

معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی در بلوار کشاورز تهران

دندانپزشک خوب در بلوار کشاورز تهران کجاست؟

یکی از مسائلی که شاید بارها با آن مواجه شده‌اید، انتخاب یک دندانپزشک خوب در بلوار کشاورز است. این روزها در فضاهای مجازی و اینترنت شاهد تبلیغات مختلفی هستیم که دندانپزشکان مختلف نمونه کارهای خود را ارائه می‌دهند اما پیدا کردن پزشکی مطمئن و قابل اعتماد کار دشواری است.

شاید مساله مالی برای شما مهم نباشد و حاضر باشید هزینه بالایی پرداخت کنید اما میان انواع و اقسام پزشکان سردرگم شده‌اید. شاید در اطراف شما افرادی تجربه تلخ مراجعه به دکتر دندانپزشک غیرحرفه‌ای را داشته‌اند. در این مقاله می‌خواهیم ویژگی یک دندانپزشک خوب را به شما معرفی نماییم، پس همراه ما باشید.

ویژگی دندانپزشک خوب در بلوار کشاورز

یک دندانپزشک خوب باید به خوبی به صحبت‌ها و مشکلات شما گوش دهد. برخی از پزشکان به دلیل مشغله زیاد به صحبت‌های بیمار گوش نمی‌دهند در صورتی که باید قبل از درمان و تشخیص به خوبی به صحبت مراجعه کننده گوش دهند. این کمک می‌کند تا بهتر بتواند مشکل شما را برطرف کند. از طرفی باید هدف اول او انتخاب بهترین نوع درمان برای بیمار باشد.

بررسی معایب دندان

یک دندانپزشک خوب ابتدا باید مشکلات و معایب دندان شما مانند پوسیدگی‌ها و بیماری‌های دهان و دندان را برطرف کند. در واقع زمانی که شما به یک دندانپزشک خوب در بلوار کشاورز مراجعه می‌کنید، او نسبت به دندان و سلامت شما احساس مسئولیت داشته و در مورد دندان‌هایتان شما را به بهترین نحو راهنمایی می‌کند. در صورت گسترده بودن مشکل شما در صورت نیاز به مراجعه به یک متخصص، شما را راهنمایی کرده و یکی از بهترین همکاران خود را به شما معرفی می‌کند. یک پزشک خوب باید با بیمار خود صادق و روراست باشد.

ارزش دادن به بیمار در کلینیک دندانپزشکی

یک دندانپزشک خوب در بلوار کشاورز برای زمان و وقت شما ارزش قائل است. با برنامه ریزی صحیح اجازه نمی‌دهد که زمان زیادی را در اتاق انتظار طی کنید. مساله دیگر هزینه‌ای است که شما برای درمان صرف می‌کنید. پزشک باید بهترین راه حل را به شما ارائه نماید. پیشنهادات خود را با شما درمیان می‌گذارد و بیش از اینکه به جنبه مالی توجه کند، به دنبال بهترین راه حل برای درمان شما باشد.

رفتار محترمانه با بیمار

یک دندانپزشک خوب با مراجعین خود به آرامی و احترام صحبت می‌کند. در برخی موارد ممکن است بیمار اشتباه کند و صحبت او غیرمنطقی یا اشتباه باشد. در این حالت باید به صحبت‌های بیمار گوش داده و سعی کند مودبانه و با احترام او را متقاعد کند. علاوه بر این باید با سایر کارکنان مطب محترمانه رفتار کند.

ظاهر دندانپزشک خوب باید مرتب باشد. ظاهر آراسته احترامی به اطرافیان است. مطب و وسایل آن باید تمیز و مرتب باشند‌ اگر بیمار با پزشک صحبت کرد باید بدون توجه به اینکه یک پزشک است و صرفا در جایگاه یک انسان، با او ارتباط برقرار کند.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در بلوار کشاورز تهران

بهره مندی از دانش و تخصص در کلینیک دندان پزشکی

اطلاع از  اطلاعات علمی به طور جامع یکی دیگر از  ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب است. یک دندانپزشک خوب اطلاعات کافی در مورد مسائل مربوط به سلامت دهان و دندان مانند دندان درد و درد لثه دارد و می‌تواند مشکلات را به سرعت تشخیص داده و درمان مناسبی را ارائه دهد.

یک بهترین دندانپزشک هرگز در مورد همکاران خود شایعه پراکنی نمی‌کند و اگر آنها درباره سایر دندانپزشکان بدگویی کنند، دندانپزشک سعی می‌کند سوءتفاهم‌ها را برطرف کند.

خوب نیست که از تاثیر دندانپزشک چشم پوشی کنیم. حفظ آرامش ، اجتناب از توهین و تحقیر و صحبت با وقار و متانت یکی از مهمترین ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب در بلوار کشاورز است.

یکی دیگر از ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب  رعایت مواردی است که شما را بسیار عصبانی می‌کند. رعایت نوبت از جمله این موارد است. در این شرایط ، قرار دادن سیستم صف بندی یکی از تجهیزات خوب دندانپزشکی است تا نوبت و حق هیچکس ضایع نشود.

آشنایی با تکنولوژی روز دنیا

یک پزشک خوب باید همواره با دانش و تکنولوژی روز دنیا آشنا باشد. این عمل موجب می‌شود تا خدمات بهتری به بیماران خود ارائه دهد. او باید به اقدامات مراقبتی دهان و دندان آشنا بوده و از کوچکترین فرصتی برای مطالعه و پیشرفت خود استفاده کند. تکنولوژی همواره در حال پیشرفت است. یک دندانپزشک خوب باید با دانش روز دنیا آشنا باشد و بتواند جدیدترین و مدرن‌ترین اختراعات و ابزارها را در زمینه دندانپزشکی به کار گیرد.

تخصیص فضای مناسب برای بیماران

بهتر است که اگر مطب فضای کافی دارد از دو اتاق انتظار برای گروه‌های سنی مختلف استفاده کنند. سالمندان و خردسالان معمولا از بیماران یک دندانپزشک خوب در بلوار کشاورز هستند. از همین رو  در یک سالن انتظار سروصدای بچه‌ها ممکن است موجب ناراحتی افراد مسن‌تر شود. استفاده از دو سالن انتظار مجزا این مشکل را برطرف خواهد کرد.

مکان پذیرش باید از قسمت‌های دیگر مطب جدا باشد. بهتر است که در یک طرف کارکنان دفتر و در طرف دیگر بیماران جای بگیرند. علاوه بر این بیمار بتواند در حالت نشسته یا ایستاده با پذیرش صحبت کند (برای افراد دارای معلولیت) و فرم‌های ارائه شده را امضا نماید. علاوه بر این، باید فضایی جداگانه برای منشی مطب در نظر گرفته شود که مسئول ثبت پذیرش بیماران و بایگانی پرونده‌ها است.

بهترین مرکز و کلینیک ایمپلنت دندان در بلوار کشاورز تهران

برای ایمپلنت، بهتر است به یک کلینیک مجهز مراجعه کنید که شامل پزشکان با تجربه و دارای دانش و آگاهی کافی باشد. تجهیزات و مواد اولیه نیز در درمان دندان و ایمپلنت دندان‌ها بسیار اهمیت دارد. پیشنهاد ما کلینیک دندانپزشکی پاستور است.
کلینیک پاستور با کادری شامل دندانپزشک خوب در بلوار کشاورز تهران و اساتید دانشگاهی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد اولیه، آماده خدمتگزاری به شماست. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر، مشورت مستقیم با دندانپزشک و یا تعیین وقت می‌توانید به سایت کلینیک پاستور مراجعه نمایید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.