Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

ارزانترین قیمت کامپوزیت دندان در تهران

ارزان ترین قیمت کامپوزیت دندان در تهران

معرفی ارزانترین کامپوزیت دندان

برای پیدا کردن ارزانترین قیمت کامپوزیت دندان باید کیفیت را نیز در نظر بگیرید. این روزها مردم بیش از پیش به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. از اهمیت دندان‌ها و تاثیر آن‌ها بر زیبایی چهره نباید غافل شد. هرچه لبخند شما زیباتر باشد، چهره شما جذاب‌تر خواهد شد. در گذشته ارتودنسی تنها راه زیبایی بخشیدن به دندان‌ها بود. اما حالا دیگر نیازی ندارید زمان و هزینه زیادی را صرف ارتودنسی نمایید. با پیدا کردن ارزانترین قیمت کامپوزیت دندان می‌توانید لبخند زیبایی داشته باشید.

کامپوزیت چیست؟

برای کامپوزیت از ماده‌ای به نام رزین کامپوزیت استفاده می‌شود. این ماده برای پر کردن دندان نیز کاربرد دارد. مهمترین تفاوت لمینت و کامپوزیت در نحوه ساخت آن‌ها است. برای ساخت کامپوزیت نیازی نیست حتما این عمل در لابراتوار انجام شود و در همان مطب ساخته و نصب می‌گردد. به طور مستقیم کامپوزیت را بر روی دندان قرار داده و زیبایی قابل توجهی به دندان می‌بخشند.


در زمان نصب باید دقت شود که درزی بین دندان و کامپوزیت باقی نماند. ظرافت و دقت دو امر مهم در زمان نصب کامپوزیت هستند. برای این منظور به پزشک یا مرکز دندانپزشکی مراجعه کنید که از مهارت و تخصص آن‌ها اطمینان دارید. بسته به مهارت و تخصص پزشک، کامپوزیت بر روی دندان او قرار می‌گیرد.

در مرحله نهایی، با استفاده از نور مخصوص محکم سازی انجام خواهد شد. تطابق رنگ، خطوط و میزان ضخامت کامپوزیت از دیگر مواردی است که باید در انتخاب ارزانترین قیمت کامپوزیت دندان به آن توجه کنید.
کامپوزیت نوعی ماده خمیری شکل است. برای قرار دادن آن بر روی دندان از قلم مخصوصی استفاده می‌کنند و با قلم آن را شکل می‌دهند. در اخر با نور دستگاه لایت کیور سفت شده و به دندان می‌چسبد.

علت اختلاف قیمت کامپوزیت

ممکن است زمانی که از مراکز مختلف دندانپزشکی قیمت می‌گیرید، متوجه اختلاف قیمت آن‌ها شده باشید. علت این اختلاف قیمت به نوع مواد مورد استفاده و ظرافت و مهارت‌های پزشک بستگی دارد. در واقع این روش برای اصلاح ظاهر دندان استفاده می‌شود. از همین رو بر اساس مهارت پزشک با کمترین و یا بدون تراشیدن انجام شده و حتی می‌توان آن را در سنین پایین نیز انجام داد.

مدت زمان انجام کامپوزیت

در این روش نیازی به قالب گیری دندان و گذراندن چند جلسه برای تطابق قالب با دندان نیست. در همان جلسه اول قابل اجرا است.کامپوزیت به دندان اصلی شما می‌چسبد و آسیبی به دندان طبیعی شما وارد نمی‌کند. مدت زمان جلسه کامپوزیت حدود ۲ الی ۶ ساعت است.

آیا می‌توان آن را حذف کرد؟

اگر می‌خواهید بعد از مدتی کامپوزیت خود را بردارید حتما به دندانپزشک خود اطلاع دهید. برداشتن آن به وضعیت دندان شما بستگی دارد. ممکن است کامپوزیت بدون تراش انجام شده و یا تراش بسیار کمی داشته باشد. از همین رو قبل از برداشتن باید دندان‌های شما بررسی شود که مینای آن تراش نداشته باشد و ساختار دندان حفظ شده باشد.

انواع کامپوزیت وهزینه ی آنها

ارزانترین قیمت کامپوزیت دندان به نوع آن بستگی دارد. بر اساس نوع کاربرد و استفاده کامپوزیت‌ها متفاوت هستند. به طور مثال کامپوزیتی که برای دندان‌های جلویی استفاده می‌شود با دندان‌های عقل متفاوت خواهد بود. دندان‌های جلو نیازمند براقیت و درخشندگی هستند اما دندان‌های عقبی باید استحکام بالایی داشته باشند و در هنگام جویدن آسیب نبینند.

کامپوزیت نوع ترکیبی

کامپوزیت‌های مورد استفاده برای دندان‌های خلفی باید دارای ذرات بزرگتر و استحکام بیشتری باشند. به همین دلیل، از کامپوزیت ترکیبی برای دندان‌های خلفی استفاده کنید.

ارزانترین قیمت کامپوزیت دندان در تهران

کامپوزیت میکرو فیلد

از میکروفیلد برای ترکیب دندان‌های جلویی خود استفاده کنید. از آنجا که این نوع کامپوزیت دارای ذرات ریز است و هنگام استفاده از آن سطح صاف و براق ایجاد کرده که برای دندان جلویی مناسب است. یکی از مهمترین مزایای آن درخشندگی و براقیت بالای آن پس از پرداخت است و تنها عیب آن استحکام و دوام پایین آن نسبت به انواع دیگر کامپوزیت‌ها است.

کامپوزیت از نوع نانوفیلد

اگر می خواهید هم به قدرت و هم به زیبایی برسید، بهتر است از کامپوزیت نانوفیلد استفاده کنید. کامپوزیت‌های نانوفیلد در کنار یکدیگر دارای استحکام و زیبایی منحصر به فردی هستند.

روکش IPS (یا EPS کامپوزیت)

نوعی کامپوزیت است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل استفاده از ذرات سرامیکی، کامپوزیت سرامیک از ثبات و استحکام رنگ بسیار بالایی در مقایسه با سایر کامپوزیت‌های مشابه برخوردار است. این نوع کامپوزیت شباهت زیادی به لمینت سرامیکی دارد. کسانی که از غذاهای رنگدانه‌دار استفاده می‌کنند بیشتر از کامپوزیت سرامیک استفاده می‌کنند تا رنگ کامپوزیت به مرور زمان دچار تغییر نشود.

کامپوزیت زنیت

از آن برای تنظیم خطوط و سایه‌ها برای افزایش زیبایی استفاده کنید.
این کامپوزیت دارای فرمول پیشرفته جدیدی است و ویژگی آن کاهش انقباض است. در این نوع، مقاومت بالایی در برابر سایش یافت شده است.
قابلیت استفاده و سهولت استفاده آن موجب گشته تا توانایی پالیش و ترمیم آن بسیار بالا باشد. ظرفیت پر کنندگی آن به بیش از 83 درصد سطح ذرات افزایش یافته و چگالی بالای آن می‌تواند بار بیشتری را تحمل کند. کامپوزیت زنیت دارای انقباض پلیمریزاسیون کمتری است. قابلیت تغییر رنگ بسیار کمی دارد و در برابر تغییر رنگ مقاوم است.

مراحل انجام کامپوزیت دندان

در مرحله نخست نوع و رنگ کامپوزیت انتخاب می‌شود. در صورتی که دندان‌ها نیاز به درمان یا اصلاحیه داشته باشند، اقدامات لازم صورت می‌گیرد. پس از اینکه سلامت دندان‌ها تایید شد، کامپوزیت بر روی دندان قرار داده شده و فرم دهی انجام می‌شود. در صورتی که رنگ مورد تایید بود، ادامه کار انجام خواهد شد. طیف رنگی کامپوزیت از سفید تا رنگ طبیعی دندان شما متغییر خواهد بود.

با توجه به نوع چهره خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای قرار دادن کامپوزیت بر روی دندان از قلم مخصوص استفاده شده و در آخر نوردهی می‌شود. بلندی‌ها و‌ ناهماهنگی‌ها باید از روی دندان برداشته شود تا لب پریدگی ایجاد نگردد.

ارزانترین قیمت کامپوزیت دندان در کلینیک پاستور تهران
ارزانترین قیمت کامپوزیت دندان در تهران را می‌توانید در کلینیک دندانپزشکی پاستور واقع در محدوده مرکزی شهر تهران پیدا کنید. این مجموعه با کادری از دندانپزشکان متخصص، اساتید دانشگاه مجرب و کار آشنا همکاری می‌کند که می‌توانند بهترین خدمات ایمپلنت دندان را در اختیار شما قرار دهند. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و تعیین وقت، می‌توانید به سایت کلینیک پاستور مراجعه نموده و یا از طریق شماره‌های تماس با مجموعه در تماس باشید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.