Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟

بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟

معرفی بهترین کشور تولید کننده کامپوزیت دندان

بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟ هر ساله هزاران بیمار برای درمان دندان به دندانپزشک مراجعه می‌کنند. این محبوبیت روزافزون به دلیل افزایش کیفیت با پیشرفت تکنولوژی و همچنین مراقبت‌های با کیفیت بالا است که اغلب از استانداردهای کلینیک‌های دندان‌پزشکی فراتر می‌رود.

بهترین کامپوزیت دندان در تهران

روکش‌ها می‌توانند گران باشند. می‌توانید انتظار داشته باشید که برای یک کامپوزیت چینی بین 400 تا 1000 پوند بپردازید. از آنجایی که این قیمت‌های بالا برای بسیاری قابل پرداخت نیست، بیماران اغلب می‌پرسند “بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟”

ما به این سوال پرداخته‌ایم و به شما می‌گوییم بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟
کامپوزیت توسط کشورهای مختلفی تولید می‌شود. قبل از انتخاب آن باید به نوع دندان و کیفیت کامپوزیت دقت کنید سپس برای خرید اقدام نمایید. کامپوزیت آمریکایی، سوئیسی و ژاپنی از نوع مطرح در جهان هستند که سالانه بر طرفداران آن‌ها افزوده می‌شود.

برخی از کشورهای تولید کننده کامپوزیت دندان

وقتی صحبت از روکش‌ها می‌شود، گزینه‌های بسیار خوبی برای انتخاب وجود دارد. برای بیمارانی که به دنبال تعادل بین قیمت و کیفیت هستند، کلینیک‌های دندانپزشکی برندهای مختلف از کشورهای متعدد را ارائه می‌دهند.

کامپوزیت های دندان کشور ترکیه

ترکیه پایتخت دندانپزشکی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه است. از استانبول تا ازمیر ، این کشور دارای بهترین دندانپزشکان در کلاس و کلینیک‌های پیشرفته است.
اگر به دنبال ارزان‌ترین مکان برای تهیه روکش در خارج از کشور هستید، ترکیه یک گزینه عالی است. قیمت‌های کلی حدود 50 تا 70 درصد کمتر از کشورهای دیگر است، با هشت بسته روکش که از 1600 پوند شروع می‌شود.

رسیدن به آنجا از ایران نیز آسان است، زیرا خطوط هوایی مقرون به صرفه پروازهای منظم خود را با قیمت مقرون به صرفه انجام می‌دهند. اما نیازی نیست حتما به این کشور سفر کنید. بسیاری از دندانپزشکان ایرانی از کامپوزیت این کشور برای بیماران خود استفاده می‌کنند.

کامپوزیت های دندان تولید شده در کشور کرواسی

کرواسی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین کشورها برای ونیر است. این مجموعه دارای ترکیبی از دندانپزشکان مجرب و کلینیک‌های دندانپزشکی مدرن است که به آخرین فناوری ها مجهز هستند.
مردم جهان این کشور را برای سفرهای دندانپزشکی خود انتخاب می‌کنند زیرا قیمت روکش‌ها در کرواسی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است و هشت بسته روکش از حدود 2000 پوند شروع می‌شود. علیرغم هزینه‌های کمتر، کیفیت درمان ارائه شده همچنان مطابق یا فراتر از آن چیزی است که در کشور خود دریافت می‌کنند.


دندانپزشکان کرواسی از بهترین دندانپزشکان اروپا هستند. متخصصانی مانند دکتر مارتینا کارلو، DDS به دلیل استانداردهای بالای مراقبت در سطح بین المللی شناخته شده‌اند. اما کامپوزیت این کشور در ایران زیاد شناخته نشده و مورد استفاده قرار نمیگیرد.

کامپوزیت های دندان کشور مجارستان

مجارستان یکی دیگر از مقصدهای محبوب است که به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای تهیه روکش در خارج از کشور در نظر گرفته می‌شود. این کشور به دلیل ترکیبی از دندانپزشکان مجرب و امکانات پزشکی چشمگیر، یک کانون اروپایی برای مراقبت‌های دندانی با کیفیت بالا است.


شما می‌توانید انتظار داشته باشید که حدود 1900 پوند برای هشت روکش در مجارستان بپردازید. بسیاری از بیماران اروپایی سفر خود به مجارستان را برای روکش با تعطیلات انتخاب می‌کنند. روکش‌های مجارستانی نیز با وجود اینکه به عنوان کامپوزیت‌های معروف در جهان هستند، در ایران مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟

کامپوزیت های باکیفیت دندان تولید شده در کشور آلمان

آلمان دارای برخی از بهترین زیرساخت‌های پزشکی در اروپا است. وقتی نوبت به روکش‌ها می‌رسد، با کلینیک‌های دندانپزشکی که مملو از تجهیزات و فناوری های پیشرفته هستند، این موضوع تفاوتی ندارد.


مسافران دندانپزشکی قیمتی که بابت روکش‌های آلمانی پرداخت می‌کنند تقریبا مشابه قیمتی است که برای روکش‌های انگلیسی می‌پردازند، اما با سفر به پایتخت اروپا، این شانس را خواهند داشت که توسط متخصصان مشهور جهان درمان شوند. روکش‌های المانی نیز توسط بسیاری از دندانپزشکان ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای برندهای متعددی هستند.


یک انتخاب محبوب برای درمان، کلینیک دندانپزشکی دکتر بندر در برلین است. این کلینیک معتبر در دو زمینه دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی تخصص دارد. تیم پزشکی دکتر بندر در مراقبت از بیماران بین المللی با تجربه هستند، انگلیسی را روان صحبت می‌کنند و به ارائه درمان‌های تخصصی و مراقبت‌های بعدی برای بیمارانی که نگران مراجعه به دندانپزشک هستند مسلط‌اند.

با خواندن مقاله ی بررسی کامپوزیت دندان آلمانی کاریزما ، پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید. 🙂 )

کشور لهستان یکی دیگر از مراکز تولید کننده مواد روکش دندان!

هنگام تلاش برای یافتن بهترین کشور برای روکش، لهستان گزینه عالی دیگری است که باید در نظر بگیرید.
کلینیک دندانپزشکی INDEXMEDICA در کراکوف یکی از معتبرترین مراکز لهستان است. کلینیک معتبر ISO مجهز به آخرین فناوری‌ها و تیمی از متخصصان انگلیسی زبان است که در مراقبت از بیماران از سراسر جهان مجرب هستند.

مرکز بین المللی دندانپزشکی بانکوک در کشور تایلند

تایلند یک مقصد رویایی برای تعطیلات برای بسیاری است. همچنین زمانی که به بهترین کشور برای تهیه روکش فکر می‌کنید، یک مدعی برجسته است. ترکیبی از کلینیک‌های دندان‌پزشکی فوق‌العاده، متخصصان بسیار با تجربه و قیمت‌های رقابتی درمان، بیماران بیشتری را از سراسر دنیا جذب می‌کند.


یکی از محبوب ترین کلینیک‌های تایلند، مرکز بین المللی دندانپزشکی بانکوک است. این کلینیک دارای بیش از 100 دندانپزشک آموزش دیده است و آزمایشگاه دندانپزشکی خود را در محل دارد. مرکز بین المللی دندانپزشکی بانکوک همچنین اولین کلینیک دندانپزشکی در تایلند بود که گواهینامه بین المللی کمیسیون مشترک را دارد.

این مرکز دندانپزشکی پیشرفته که در براتیسلاوا، پایتخت اسلواکی واقع شده است، ترکیبی از 70 سال تجربه حرفه‌ای دندانپزشکی را ارائه می‌دهد. این کلینیک همچنین مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری‌های بهداشت دهان و دندان است که به متخصصان این امکان را می‌دهد تا درمان را با استانداردهای فوق‌العاده بالا انجام دهند.

کشور مکزیک، انتخابی مناسب برای کامپوزیت دندان

مکزیک که قبلا توسط آمریکایی‌ها به عنوان یکی از بهترین کشورها برای روکش‌ها انتخاب شده بود، اکنون نیز در میان بیماران به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است. برای کسانی که به دنبال ترکیب مراقبت از دندان عالی با تعطیلات آرام هستند، مکزیک یک انتخاب برجسته است.


اوشن دنتال یکی از محبوب ترین کلینیک های مکزیک است. این کلینیک دندانپزشکی که در استراحتگاه ساحلی کانکون قرار دارد، خانه متخصصان بسیار ماهر است که برخی از آنها بیش از 30 سال تجربه دارند. Ocean Dental همچنین در مراقبت از بیماران بین المللی به خوبی مهارت دارد و بسته‌های درمانی همه جانبه را ارائه می‌دهد که شامل مواردی مانند اقامت، سرویس رفت و آمد فرودگاه و حمل و نقل محلی است.

کامپوزیت دندان و با کیفیت انگلیسی

بریتانیا همچنان یکی از بهترین کشورها برای ونیر است. استانداردهای دندانپزشکی با داشتن متخصصان مشهور و خدمات دندانپزشکی درجه یک از بهترین استانداردهای دنیا هستند.
روکش‌ها تحت پوشش NHS نیستند – زیرا یک عمل زیبایی محسوب می‌شوند – به این معنی که باید یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خصوصی برای درمان پیدا کنید. این می‌تواند به معنای پرداخت حدود 5700 پوند برای یک بسته هشت روکشی باشد که قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی است.

(برای آشنایی بیشتر با کیفیت کامپوزیت‌های دندان انگلیسی ما به شما خواندن مقاله‌ی کامپوزیت دندان انگلیسی از نظر دندانپزشکان متخصص را پیشنهاد میکنیم. 🙂 )

چگونه بهترین کشور را برای ونیرها انتخاب کنم؟

تا اینجا معرفی کردیم که بهترین روکش دندان برای کدام کشور است. گرفتن روکش در خارج از کشور روز به روز رایج‌تر می‌شود. استانداردهای بالای مراقبت و قیمت‌های درمانی مقرون به صرفه، سفر به خارج از کشور برای روکش‌ها را به گزینه‌ای عالی برای بیماران تبدیل می‌کند.

بهترین کشورها برای تهیه روکش ارزان قیمت دندان کدامند؟

بر اساس داده‌های Bookimed، ترکیه، اسرائیل، مصر و قبرس بهترین مکان‌ها برای روکش دندان در خاور نزدیک هستند. اما توجه داشته باشید که قیمت اقامت در این کشورها به طور چشمگیری متفاوت است.
ترکیه ارزان ترین کشور برای روکش در خاور نزدیک است. بیش از 500000 بیمار بین المللی به ترکیه سفر می‌کنند و هزاران دلار صرفه جویی می‌کنند و با انتخاب خود به این سوال پاسخ می‌دهند که بهترین مکان برای تهیه روکش کجاست. با گرفتن روکش در این حالت می‌توانید تا 70 درصد در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.


خاور نزدیک به دلیل طبیعت خارق‌العاده و فرهنگ جالب، بین بیماران خارج از کشور نیز محبوب است. روکش‌های دندانی مقرون به صرفه را در ترکیه تهیه کنید و در آب‌های معدنی پاموکاله استراحت کنید یا از آفتاب در سواحل آنتالیا لذت ببرید.

(برای آشنایی بیشتر با برندهای کامپوزیت ژاپنی، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله‌ی قیمت هر واحد کامپوزیت ژاپنی و نکات بسیار مهم را نیز مطالعه کنید. 🙂 )

بهترین برندهای کامپوزیت دندان در تهران

در این مقاله گفتیم که بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟ کلینیک دندانپزشکی پاستور با بهره مندی از همکاری متخصصان مجرب و اساتید دانشگاهی و تجهیزات مدرن و تکنولوژی نوین دندانپزشکی فعالیت خود را آغاز نموده است و در محیطی مناسب و در خور شأن شما عزیزان پذیرای شما می‌باشد.  برای دریافت اطلاعات کامل‌تر درباره کامپوزیت می‌توانید به سایت کلینیک دندانپزشکی پاستور مراجعه نمایید.

 

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.