Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

قیمت ایمپلنت دندان تهران

قیمت ایمپلنت دندان تهران و هر آنچه باید بدانید

همه چیز درباره تعرفه ی ایمپلنت دندان تهران

نرخ و هزینه ی ایمپلنت دندان تهران چقدر است؟ ایمپلنت دندان‌های از دست رفته، روشی نه چندان جدید، متداول و بسیار خوب برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته است. این روش که مدت زمانی را برای جا افتادن و جای گیری در استخوان فک لازم دارد، می‌تواند سال‌های متوالی بسیاری، درست همانند دندان‌های اصلی شما نقش ایفا کرده و زیبایی لبخندتان را دو چندان کند.

تهران با داشتن دندانپزشکان متخصص و با تجربۀ بسیاری که دارد، یکی از بهترین مکان‌ها برای ایمپلنت کردن دندان‌هاست. ممکن است شما هم شنیده باشید که تعرفه ی ایمپلنت دندان تهران بسیار بالاست. اما آیا این تفکر درست است؟ چقدر باید برای ایمپلنت کردن دندان‌هایتان هزینه کنید؟ با ما در ادامۀ این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در مورد نرخ ایمپلنت دندان تهران در اختیارتان قرار دهیم.

همه چیز در مورد ایمپلنت دندان به زبان ساده

پیش از آنکه بررسی کاملی بر روی موضع قیمت ایمپلنت دندان تهران انجام دهیم، اجازه دهید تا یکبار به زبان ساده ایمپلنت را تعریف کنیم.
ایمپلنت یکی از روش‌های بسیار رایج است که به کمک آن دندان‌هایی را که به هر دلیلی از دست داده‌اید، جایگزین خواهند کرد. ایمپلنت دندان از چند مرحلۀ اصلی تشکیل شده است و به طور معمول چند ماه نیاز به زمان خواهد داشت تا به طور کامل در فک شما تثبیت شود. مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل فرایند ایمپلنت دندان، ارتباط مستقیمی با تراکم استخوان و استحکام فک شما و به علاوه، مهارت دندانپزشکتان خواهد داشت.


مراحل اصلی ایمپلنت به دو مرحلۀ پایه گذاری یا پین و روکش تقسیم می‌شوند. پین‌ها، پایه‌های ایمپلنت هستند و قرار است نقش ریشه دندان را ایفا نمایند. مهم‌ترین بخش ایمپلنت، همین پایه‌ها هستند که باید به درستی و در جای درست قرار بگیرند. پایه گذاری ایمپلنت به دو روش انجام می‌گردد.

در روش اول، پین در میان استخوان فک جای گذاری می‌شود و در روش دوم، محل قرار گیری پین، روی استخوان فک شما خواهد بود. اینکه کدام یک از روش‌ها برای شما مناسب است، بستگی به تشخیص دندانپزشکتان و تراکم استخوان فکتان خواهد داشت. دومین قسمت ایمپلنت، روکش است، که شکل ظاهری دندان را نمایش خواهد داد.
قیمت ایمپلنت دندان تهران، با توجه به برند ایمپلنت مورد استفاده، دندانپزشک و موارد بسیار دیگری تعیین خواهد شد که در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.

(برای آشنایی بیشتر با این موضوع ما خواندن مقاله‌ی همه چیز درباره ایمپلنت دندان جلو که باید بدانید را پیشنهاد می‌کنیم. 🙂 )

قیمت ایمپلنت دندان تهران

تعرفه و هزینه ها در کنار کیفیت معنا پیدا خواهد کرد

اگر به دنبال قیمت ایمپلنت دندان تهران هستید بهتر است این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که قیمت در کنار کیفیت معنا پیدا خواهد کرد. همانطور که همگی شنیده‌ایم، هیچ ارزانی بی علت نبوده و هیچ گرانی هم دلیل اصلی کیفیت بالا نخواهد بود. قیمت و کیفیت را بهتر است در کنار هم بررسی کنید. برای یافتن بهترین قیمت ایمپلنت دندان تهران، بهترین روش، یافتن مجموعه‌ای معتبر است که صادقانه تمامی موارد را برای شما بررسی نموده و شرح دهد.

تاثیر برند در قیمت ایمپلنت دندان تهران چقدر است؟

حتماً می‌پرسید برند چه تاثیری بر تعیین قیمت ایمپلنت دندان تهران دارد؟ باید بگوییم مهم‌ترین مشخصه در تعیین قیمت ایمپلنت، برند آن است. بسیار تفاوت خواهد داشت که شما قصد داشته باشید ایمپلنت خود را با یک برند چینی انجام دهید یا کره‌ای و یا حتی آلمانی!

مواد اولیۀ مورد استفاده، تکنولوژی ساخت، استحکام و موارد مشابه دیگر در برندهای مطرح جهانی بسیار بیشتر از برندهای ناشناس خواهد بود. بنابراین در انتخاب برند ایمپلنت دندان خود حتماً توجه ویژه‌ای به خرج دهید.

(برای آشنایی بیشتر با انواع برند کامپوزیت و قیمت آنها ما خواندن مقاله ی 8 تا از بهترین مارک های کامپوزیت دندان در ایران را بشناسید! را پیشنهاد میکنیم. 🙂 )

کجا می‌توان بهترین قیمت ایمپلنت دندان تهران را یافت؟

بهترین قیمت ایمپلنت دندان تهران را می‌توانید در کلینیک دندانپزشکی پاستور واقع در محدودۀ مرکزی شهر تهران پیدا کنید. این مجموعه با کادری از دندانپزشکان متخصص، اساتید دانشگاه مجرب و کار آشنا همکاری می‌کند که می‌توانند بهترین خدمات ایمپلنت دندان را در اختیار شما قرار دهند.

کلینیک پاستور، با دسترسی به بهترین برندهای ایمپلنت دندان، انتخاب را برای شما ساده‌تر خواهد کرد. استفاده از به روزترین تجهیزات دندانپزشکی و بهره‌گیری از مواد اولیۀ دندانپزشکی درجه یک می‌تواند تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی را با بهترین کیفیت و در عین حال بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر و تعیین وقت، می‌توانید به سایت کلینیک پاستور مراجعه نموده و یا از طریق شماره‌های تماس با مجموعه در تماس باشید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.