Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو | نظر پزشکان متخصص

کامپوزیت کاریزما چیست؟

لمینیت دندان و کامپوزیت، دو روشی هستند که برای طراحی لبخند و زیباتر شدن دندانها از آنها بهره گرفته می‌شود. در گذشته، طراحی لبخند، به دلیل محدودیتهای علم و همچنین قیمت بسیار بالایی که داشت، تنها برای قشر به خصوص مانند بازیگران مورد استفاده قرار می‌گرفت. در حال حاضر نیز، لمینیت دندان، یک روش گران قیمت و تقریباً طولانی مدت برای طراحی لبخند است که در آن نیاز به برش دندانها وجود دارد.


کامپوزیت دندان، می‌تواند همان نتیجۀ زیبایی لبخند دندان را به همراه داشته باشد؛ با این تفاوت که در کامپوزیت دندان، نیازی به ایجاد برش در دندانها وجود ندارد. به علاوه کامپوزیت دندان می‌تواند در یک جلسه نیز انجام شود. یکی از موارد بسیار تاثیرگذار در تعیین کیفیت نهایی کامپوزیت دندان، برند کامپوزیت است. کامپوزیت کاریزما و کامپوزیت سارمکو، دو برند بسیار معروف در میان تمامی برندهای موجود در ایران هستند که توسط دندانپزشکان معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرند. حال سوال اینجاست که کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو؟

مشخصات کامپوزیت کاریزما المان و سارمکو انگلیس و مقایسه آنها

برای آنکه بتوانیم بهترین تصمیم را برای کامپوزی دندانهایمان بگیریم، باید بدانیم مشخصات کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو؟ برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید کمی در مورد هر دو برند انتخابی، تحقیق و بررسی کنیم.
کامپوزیت کاریزما، یک برند کامپوزیت آلمانی است در حالی که کامپوزیت سارمکو، توسط انگلیسی‌ها تولید شده است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی کشور آلمان، می‌توان به طور قطع پاسخ سوال کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو، را بدهیم. بدون شک، کامپوزیت کاریزما بهتر از سارمکو است. چرا که این برند، به عنوان یک برند آلمانی، یکی از برترین تولید کنندگان کامپوزیت در دنیا محسوب می‌شود. اگر به یک کلینیک معتبر بروید، کامپوزیت دندان کاریزما را می‌توانید با شش ماه گارانتی انتخاب کرده و انجام دهید.

بهترین برند کامپوزیت دندان کدام است؟

همانطور که در پاراگراف قبلی نیز گفتیم، یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار بر کیفیت و قیمت کامپوزیت دندان، برند تولید کننده است. حال که دانستیم کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو، بهتر است با تعدادی از برندهای معتبر موجود در ایران آشنا شویم:

  • برند کامپوزیت شوفو تولید شده در ژاپن
  • برند کامپوزیت سولافیل تولید شده در انگلیس
  • برند کامپوزیت توکویاما تولید شده در ژاپن
  • برند کامپوزیت گرادیا تولید شده در ژاپن
  • برند کامپوزیت جیانیان تولید شده در ژاپن
  • برند کامپوزیت کازمادنت تولید شده در آلمان
  • برند کامپوزیت IPS تولید شده در سوییس و آلمان

(برای آشنایی بیشتر با برندهای کامپوزیت ژاپنی، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله‌ی قیمت هر واحد کامپوزیت ژاپنی و نکات بسیار مهم را نیز مطالعه کنید. 🙂 )

تمامی این برندها، به صورت مستقیم از کشور تولید کننده وارد شده و در صورتی که به یک دندانپزشکی معتبر مراجعه کنید، با گارانتی انجام می‌شود.کامپوزیت دندان کاریزما

کامپوزیت دندان کاریزما آلمان و سارمکو در کلینیک پاستور

تا اینجا در مورد پاسخ این سوال صحبت کردیم که کیفیت کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو و با تعدادی از برترین برندهای معتبر در سراسر دنیا آشنا شدیم. دانستیم که نوع برند می‌تواند نقشی حیاتی در نتیجۀ نهایی کامپوزیت دندان ایفا کند.

اما آنچه از برند کامپوزیت مهم‌تر است، مهارت دندانپزشک شما است. با انتخاب یک دندانپزشک معتبر می‌توانید از زیبایی طراحی لبخند خود اطمینان داشته باشید و خیالتان در مورد کیفیت نهایی و طول عمر کامپوزیت دندان راحت شود.

بنابراین، پیش از آنکه بدانید، مشخصات و کیفیت کامپوزیت کاریزما بهتره یا سارمکو، پیشنهاد می‌کنیم در مورد دندانپزشک خود تحقیق کنید. کلینیک دندانپزشکی پاستور با تیمی مجرب و کارکشته و با بهره گیری از بهترین برندها، شما را در ساختن یک لبخند زیبا یاری خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر، کافی است تا سری به سایت کلینیک دندانپزشکی پاستور بزنید و یا با کلینیک تماس بگیرید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.