Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

هزینه ی کامپوزیت دندان در تهران

قیمت کامپوزیت دندان در تهران طبق مصوبه ۱۴۰۳

بررسی هزینه ی کامپوزیت دندان در تهران

داشتن یک لبخند زیبا می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی در ظاهر فرد و میزان اعتماد به نفس وی داشته باشد. در قیمت کامپوزیت دندان عامل تعیین کننده‌ای است که می‌تواند نتیجۀ نهایی از فرآیند را به طور کامل تغییر دهد. ممکن است برای شما هم این سوالها پیش آمده باشد که:

  • کامپوزیت دندان چیست؟
  • عوارض کامپوزیت دندان چیست؟
  • اصلی‌ترین علت تفاوت قیمت کامپوزیت دندان چیست؟
  • تعرفه ی کامپوزیت دندان ۱۴۰۳ در تهران چقدر است؟
  • آیا قیمت کامپوزیت دندان جلو متفاوت خواهد بود؟

در این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی سوالاتی که در بالا ذکر شده است را به طور کامل شرح داده و همه چیز در مورد قیمت منصفانه و نرخ عادلانه‌ را برایتان بازگو کنیم.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان، یک روش سریع و به نسبت ارزان قیمت است که برای اصلاح طرح لبخند، سفید کردن دندان‌ها و پوشاندن ایرادهای ظاهری مانند فاصلۀ بین دندانی و موارد مشابه دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌‌ترین عوامل تاثیرگذار بر کیفیت کامپوزیت دندان، قیمت و تعرفه‌ی آن است که می‌تواند با توجه به برند انتخابی و تخصص دندانپزشک متفاوت باشد. در این روش اصلاح لبخند، بر خلاف لمینیت دندان، نیازی به ایجاد برش بر روی دندان اصلی نبوده و فقط به کمک یک قالب دندان جدید و یا خمیر کامپوزیت، ایرادهای دندانی اصلاح خواهد شد.

عوارض کامپوزیت دندان

در یک پاسخ صریح در مورد عوارض کامپوزیت دندان باید بگوییم:
در صورتی که در انتخاب دندانپزشک خود برای کامپوزیت دندان دقت نکنید و این فرآیند به درستی انجام نشود، ممکن است برخی از روشهای کامپوزیت دندان به مرور زمان دچار عفونت شوند. در این صورت می‌توان گفت میزان عوارض کامپوزیت دندان بسته به عوامل مختلفی، متفاوت خواهد بود. به همین علت است که نباید در هنگام کامپوزیت دندان قیمت را پیش از کیفیت در نظر خود حساب کنید.

علت تفاوت قیمت و هزینه های کامپوزیت دندان در تهران چیست؟

عوامل بسیاری هستند که در زمان کامپوزیت دندان قیمت نهایی را تعیین خواهند کرد. مهمترین علت تفاوت قیمت کامپوزیت دندان:

  • برند کامپوزیت انتخابی
  • روش کامپوزیت انتخابی
  • دندانپزشک مد نظر

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید تا دندان‌های خود را کامپوزیت کنید، حتماً در هر سه موردی که در بالا ذکر شد، بهترین‌ها را انتخاب نمایید. ممکن است فکر کنید در کامپوزیت دندان قیمت پایین و هزینه‌ی به صرفه‌تر می‌تواند نشان دهنده بد یا خوب بودن برند کامپوزیت باشد؛ باید ذکر کنیم که درست است که قیمت کامپوزیت دندان یک عامل تعیین کننده در کیفیت نهایی می‌باشد، اما همه چیز نیست!
به بیان دیگر، بهتر است برای رسیدن به بهترین نتیجه در کامپوزیت دندان قیمت و کیفیت و همچنین میزان تخصص و تجربه دندانپزشک را در کنار یکدیگر بررسی نموده و در نهایت اقدام نمایید.

هزینه ی کامپوزیت دندان در تهران

قیمت کامپوزیت دندان ۱۴۰۳ در ایران و تهران

همانند هر چیز دیگری که در چندسال اخیر دچار افزایش قیمت شد، قیمت کامپوزیت دندان ۱۴۰۳ در ایران نیز با افزایش چشم گیری روبه‌رو بود. اگر نیازمند دانستن یک قیمت دقیق هستید، پیشنهاد می‌کنیم با دندانپزشک خود در مورد میزان هزینه‌های کلی، مشورت نمایید.

تعرفه ی کامپوزیت دندان جلو چقدر است؟

کامپوزیت دندان جلو، بیش از هر دندان دیگری رایج بوده و قیمت کامپوزیت دندان جلو نیز به همین ترتیب به طور معمول بیشتر خواهد بود. البته در این کامپوزیت دندان قیمت درست همانند دیگر دندانها، بسته به مواردی مانند دندانپزشک، کیفیت و برند مواد اولیه مورد استفاده، روش انتخابی کامپوزیت دندان و دیگر موارد مشابه، متفاوت خواهد بود.

هزینه ی کامپوزیت دندان در کلینیک پاستور چقدر است؟

یکی از بهترین مراکزی که می‌توانید با تنوع بالا در انتخاب برند کامپوزیت دندان نموده و قیمت نهایی متفاوتی را پرداخت نمایید، کلینیک پاستور است. در این مجموعه دندانپزشکان متخصص و مجرب بسیاری حضور دارند که با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از تجهیزات مطابق با تکنولوژی روز اقدام به کامپوزیت دندان می‌نمایند.

اگر می‌خواهید بدانید که در این مرکز و کلینیک دندانپزشکی فوق پیشرفته کامپوزیت دندان قیمت نهایی چقدر خواهد شد، پیشنهاد می‌کنیم تا از طریق شماره‌های تماس با مجموعه در ارتباط باشید و یا سری به سایت کلینیک دندانپزشکی پاستور بزنید. بدون شک پاستور شامل کادری تشکیل شده از بهترین دکترها به جهت انجام خدمات دندانپزشکی مانند کامپوزیت دندان، ایمپلنت دندان، خدمات درمانی دندان و موارد مشابه دیگر قدم برمی‌دارد.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.