Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

انواع مارک کامپوزیت دندان

8 تا از بهترین مارک های کامپوزیت دندان در ایران را بشناسید!

بررسی انواع جنس های کامپوزیت دندان

داشتن لبخندی زیبا تاثیر شگفت انگیزی در اعتماد به نفس شما برای حضور در جامعه خواهد گذاشت. کامپوزیت دندان، یکی از راه‌های رایج است که برای طراحی لبخند و زیباتر نمودن دندانها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهره گرفتن از انواع مارک کامپوزیت دندان، نتایج متفاوتی را به همراه خواهد داشت. به همین علت است که افراد، در هنگام کامپوزیت دندانهای خود، حساسیت بسیاری در انتخاب جنس کامپوزیت دندان به خرج می‌دهند.
در این مقاله، پیش از آنکه انواع مدل‌های کامپوزیت دندان را معرفی نماییم، تصمیم داریم تا همه چیز در این مورد را بررسی کنیم که شامل:

  • انواع کامپوزیت دندان و قیمت آن
  • عوارض کامپوزیت دندان
  • انواع رنگ کامپوزیت دندان
  • بهترین کامپوزیت دندان در تهران

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید در میان انواع مختلف مارک‌های کامپوزیت دندان، بهترین گزینۀ مناسب خود را انتخاب نموده و دندان‌هایی زیبا و سالم برای خود مهیا کنید.

بهترین مارک و برند کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟

در میان انواع جنس‌های کامپوزیت دندان، ممکن است از خود سوال کنید که بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟ پاسخ این سوال به شما کمک خواهد کرد تا با محدود کردن گزینه‌های موجود بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. در میان تمامی کشورهای تولید کننده کامپوزیت دندان، چند کشور در نقش پیشرو در این صنعت گام برمی‌دارند. این کشورها عبارت هستند از:

  • آلمان
  • ژاپن
  • انگلیس
  • سوییس
  • آمریکا

هر 5 کشور معرفی شده، از پیشروان تولید کننده‌ی جنس خوب و باکیفیت کامپوزیت دندان محسوب می‌شوند. اما اینکه در میان انواع مدل‌های کامپوزیت دندان تولید شده در این کشورها، کدام یک بهترین است، نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد کامپوزیت تولید شده در هر یک از انواع مارک کامپوزیت دندان خواهد بود.

بررسی انواع مدل‌ های کامپوزیت دندان در تهران

در میان تمامی انواع مارک کامپوزیت دندان، بهترینها را می‌‎توان در 8 مورد زیر، تقسیم بندی کرد.

  • کامپوزیت برند شوفو ژاپن با 3 ماه گارانتی
  • کامپوزیت برند سولافیل انگلیس با 3 ماه گارانتی
  • کامپوزیت برند توکویاما ژاپن با 3 ماه گارانتی
  • کامپوزیت برند گرادیا ژاپن با 3 ماه گارانتی
  • کامپوزیت برند کاریزما آلمان با 6 ماه گارانتی
  • کامپوزیت برند جیانیان ژاپن با 6 ماه گارانتی
  • کامپوزیت برند کازمادنت با 1 سال گارانتی
  • کامپوزیت برند IPS سوییس و آلمان با 1 سال گارانتی

برای آنکه بفهمید در میان انواع مارک کامپوزیت دندان که در بالا معرفی نمودیم، کدام یک بهترین است، باید مواردی چون کشور سازنده، قیمت، مدت زمان گارانتی و موارد مشابه دیگر را در کنار هم بررسی نمایید. در این صورت خواهید توانست تا کیفیت و کمیت را در کنار هم قرار داده و بهترین کامپوزیت را انتخاب نمایید.

انواع مارک کامپوزیت دندان

همه چیز در مورد کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان، یک روش بسیار خوب برای اصلاح طرح لبخند افراد است. در این روش، نیازی به ایجاد برش بر روی دندان وجود نداشته و می‌تواند تنها در یک جلسه توسط دندانپزشک انجام شود. با وجود قیمت مناسبی که این روش در مقایسه با لمینیت دندان دارد، می‌تواند فواصل دندانی و عیوب بزرگ دندان را پوشانده و لبخند شما را زیباتر کند.

عوارض کامپوزیت دندان چیست؟

پس از بررسی انواع مارک کامپوزیت دندان، سوال پیش خواهد آمد که عوارض کامپوزیت دندان چیست؟ باید بگوییم در صورتی که در انتخاب دندانپزشک خود دقت کافی داشته باشید، کامپوزیت دندان هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت. اما در صورتی که دندانپزشک، مهارت کافی برای انجام کامپوزیت دندان را نداشته و این فرایند را با ایراد انجام دهید، ممکن است دندانهای شما دچار عفونت و عوارض دیگری شود. بنابراین پیش از شناختن انواع مارک کامپوزیت دندان، بهتر است در مورد دندانپزشک خود تحقیق کنید.

انواع مدل کامپوزیت دندان و قیمت انها

قیمت انواع کامپوزیت دندان، بسته به برند، کشور سازنده، کیفیت و موارد دخیل دیگر، متفاوت خواهد بود. همانطور که قبلتر هم گفتیم بهتر است برای انتخاب بهترین انواع کامپوزیت دندان قیمت و کیفیت را در کنار یکدیگر بررسی کنید.

انواع رنگ کامپوزیت دندان

انواع رنگ کامپوزیت دندان تنوع بسیار بالایی دارد و شما خواهید توانست تا بهترین رنگ مناسب برای دندانهای خود از سفیدترین حالت تا رنگی طبیعی، انتخاب نمایید. پیشنهاد ما، رنگی متناسب با رنگ دندانهای اصلی شما است. چرا که در غیر این صورت کامپوزیت دندان حالی غیر طبیعی به خود خواهد گرفت.

در کلینیک پاستور، بهترین کامپوزیت دندان در تهران را تجربه کنید!

حالا که با انواع مارک کامپوزیت دندان آشنا شدیم و همه چیز از انواع کامپوزیت دندان و قیمت تا عوارض کامپوزیت دندان و انواع رنگ کامپوزیت دندان را در مورد کامپوزیت دندان یاد گرفتیم، بهتر است فراموش نکنیم که برای نتیجه گیری از کامپوزیت، نقش دندانپزشک بیش از هر عامل تاثیرگذاری است که تا به حال در مورد آن صحبت کردیم. چرا که مهارت دندانپزشک شما می‌تواند نتیجۀ نهایی از کامپوزیت دندان را به طور کلی تغییر دهد.

کلینیک دندانپزشکی پاستور به عنوان مکان بهترین کامپوزیت دندان در تهران، با تیمی مجرب از دندانپزشکانی فوق العاده، تجربه‌ای شگفت انگیز از کامپوزیت دندان را برای شما خواهد ساخت. طراحی لخند خود را به دندانپزشکان پاستور بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشورت با دندانپزشک، تعیین نوبت حضوری و موارد مشابه دیگر، می‌توانید به سایت کلینیک دندانپزشکی پاستور مراجعه نموده و یا شماره‌های کلینیک تماس بگیرید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.
بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران
یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.