Search
Close this search box.

کلینیک دندانپزشکی پاستور

بهترین کلینیک ایمپلنت فوری در تهران

نکات پزشکی مهم در مورد ایمپلنت فوری و یک روزه در تهران

معرفی و بررسی کامل ایمپلنت و روکش دندان فوری و یک روزه

یکی از روش‌های رایج برای جایگزین نمودن دندان‌های از دست رفته، ایمپلنت فوری دندان است. این پروسه در چند مرحله شامل پایه گذاری به عنوان ریشه، روکش گذاری و غیره می‌گردد. بدون شک چنین مدت زمانی اگر برای دندان‌های جلویی باشد به هیچ عنوان خوشایند نخواهد بود. به همین علت، ایمپلنت فوری به وجود آمد تا بتوان در یک جلسه، دندان از دست رفته را جایگزین نمود. اما ایمپلنت فوری چیست؟

کجا می‌توان بهترین پزشکان ایمپلنت فوری تهران را پیدا کرد؟ آیا استفاده از ایمپلنت فوری عوارض خواهد داشت؟ این روش جایگزینی دندان را برای چه کسانی می‌توان مورد استفاده قرار داد؟ با ما در ادامۀ این مطلب همراه باشید تا پاسخ تمامی این سوالات در مورد ایمپلنت فوری و یک روزه در تهران را در اختیارتان قرار دهیم.

ایمپلنت فوری یا ایمپلنت یک روزه چیست؟

پیش از رسیدن به پاسخ این سوال که بهترین ایمپلنت فوری تهران کجاست، اجازه دهید کمی در مورد موضوع اصلی با عنوان ایمپلنت فوری یا همان امپلنت یکروزه صحبت کنیم. همانطور که قبل‌تر نیز اشاره کردیم، ایمپلنت یک روش رایج است که می‌تواند در طول چند ماه دندان‌های از دست رفتۀ شما را برای همیشه جایگزین کند.

اما مسئلۀ اصلی ایمپلنت نمودن دندان‌ها که احتمالاً با آن مواجه خواهید شد، مدت زمانی است که برای جایگیری در استخوان فک نیاز دارد.
فرایند ایمپلنت کردن به این صورت است که ابتدا پایه‌ای (عموماً از جنس تیتانیوم) را در استخوان فک جا گذاری می‌کنند. این پین که قرار است نقش ریشه را برای دندان جدید ایفا کند، نیاز دارد تا در محل جدید خود تثبیت شود.

در این مدت زمان، هیچ گونه فشاری نباید به آن وارد شده و از جای خود حرکت کند. به طور معمول، تثبیت پین‌ها درون استخوان فک حدود 3 تا 5 ماه زمان می‌برد. این زمان برای دندان‌های جلویی بسیار ناخوشایند خواهد بود. چرا که در ظاهر فرد و همچنین اعتماد به نفس او تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.


به همین علت است که استفاده از ایمپلنت یک روزه عموماً برای دندان‌های جلویی رواج پیدا کرد. ایمپلنت دندان فوری، یک روکش دندان می‌باشد که به طور معمول از جنس پلاستیک ساخته شده است. ابعاد این نوع از ایمپلنت باید از دندان اصلی کوتاه‌تر باشد تا از ورود فشار به پایۀ ایمپلنت جلوگیری نماید. ایمپلنت فوری یا یک روزه روکشی موقت است که تا زمان قرار دادن روکش اصلی بر روی دندان ظاهر آن را حفظ خواهد کرد.

ایمپلنت فوری برای چه کسانی کاربرد دارد؟

حال که دانستیم ایمپلنت فوری چیست این سوال پیش خواهد آمد که آیا می‌توان از ایمپلنت فوری برای همه استفاده کرد؟ برای پاسخ به این سوال، باید بگوییم جواب در صورتی بله خواهد بود که استخوان فک شما از تراکم کافی برخوردار باشد.

در این صورت می‌توانید از ایمپلنت فوری بهره‌مند شوید. تشخیص این مسئله و سنجش تراکم استخوان شما بستگی به نظر پزشکتان خواهد داشت. به همین علت است که اهمیت دارد تا بهترین ایمپلنت فوری تهران، کرج و یا هر شهری که در آن زندگی می‌کنید را شناخته و برای دریافت خدمات به آنجا مراجعه نمایید.

ایمپلنت فوری تهران کجا برم؟

اگر در تهران، کرج و یا شهرهای نزدیک زندگی می‌کنید؛ یا برای انجام ایمپلنت فوری قصد دارید به این شهر بیایید، پیشنهاد می‌کنیم تا بهترین ایمپلنت فوری تهران را بشناسید. ایمپلنت یکی از خدمات دندانپزشکی بسیار مهم است که باید توسط یک پزشک متخصص، باتجربه و کار کشته انجام شود. اما بهترین کلینیک دندانپزشکی برای انجام ایمپلنت و روکش یک روزه دندان در شهر تهران کجاست؟

معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت فوری در تهران

بدون شک، رفتن به یک کلینیک دندانپزشکی شامل چند پزشک باتجربه بسیار بهتر از مراجعه به یک دندانپزشکی خصوصی است که تنها توسط یک پزشک اداره می‌شود. علت این برتری، امکان انتخاب در میان چندین پزشکی است که در آن کلینیک مشغول خدمات رسانی هستند. کلینیک دندانپزشکی پاستور، یکی از بهترین‌های ایمپلنت فوری تهران است.

این مرکز تخصصی دندانپزشکی که در بلوار کشاورز تهران واقع شده، به دلیل قرارگیری در محدودۀ مرکزی شهر به تمامی مناطق تهران دسترسی فوق العاده خوبی دارد.


وجود دندانپزشکان مجرب و باتجربه و اساتید دانشگاهی این حوزه باعث شده است تا کیفیت خدمات در کلینیک دندانپزشکی پاستور بسیار بالا باشد. مواد اولیۀ مورد استفاده در این کلینیک کیفیت درجه یک داشته و همچنین برای انجام تمامی خدمات دندانپزشکی از جمله ارتودنسی، جراحی فک، ایمپلنت، دندانپزشکی کودکان و موارد دیگر از تجهیزات به روز استفاده می‌گردد.

کلیۀ خدمات دندانپزشکی پاستور با ارائۀ ضمانت انجام خواهد شد. برای یافتن اطلاعات کامل‌تر در مورد بهترین کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت فوری تهران، کافی است تا سری به سایت کلینیک پاستور بزنید.

کلینیک دندانپزشکی پاستور با کادری مجرب و توانمند آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان دارید همین حالا با این شماره تماس بگیرید

۸۸۹۶۸۴۴۰ - ۰۲۱

تایید شده

این مطلب توسط پزشکان کلینیک بررسی و تایید شده است.

درمان دندان خرگوشی بدون ارتودنسی
دندانپزشکی کودکان، یکی شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که به طور ویژه بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان و نوجوانان تمرکز دارد.

فهرست محتوا

مقالات مرتبط

30 درضد تخفیف ایمپلنت
همین حالا با ما تماس بگیرید

زمان را از دست ندهید

مشاوره تخصصی و رایگان

شماره  موبایل خود را وارد کنید، مشاوران ما تا کمتر از یک روز کاری با شما تماس می گیرند.